משפחת אלטיס. משפחה כן בוחרים ובקפידה 🙂
אלה אילון בעלים של אלטיס

הי, אני אלה אילון, האישה והחזון מאחורי אלטיס.
אני חיה תנועה וFITNESS עוד מימי התיכון, אבל לפילאטיס נחשפתי במהלך לימודי התואר בפיזיותרפיה – בקורס פילאטיס לפיזיותרפיסטים. אז הבנתי שאולי, רק אולי, אם היינו מעבירים את חיינו בתנועה מתמדת החיים שלנו היו נראים אחרת.

העולם היה נראה אחרת, איכות החיים שלנו הייתה ברמה אחרת ו…אולי פיזיותרפיה ושיקום כמו שאנחנו מכירים אותם היום היו פחות נחוצים.
אחרי הלימודים החלטתי לשלב בין האהבות שלי למכונה הנפלאה הזו שנקראת הגוף האנושי, לתנועה והסגולות המרפאות והמחיות שלה
ולשיקום שמשנה ומשפר חיים באמצעות תרגול.
מכאן הדרך אל הסטודיו הראשון הייתה סלולה לפניי.

ב2013 נולד סטודיו אלטיס ואט אט גדל והפך למשפחה. 

הכירו את המשפחה שלנו!
צוות ניהולי - מי שמסבירות את פניכם בכל סניף ובכל שיחה - היחס האוהב והשירות המופלא שלהן הוא הבסיס להכל!

אליה גורן

מנהלת מכירות

אלה ואני נפגשנו לפני שנים, נוצר חיבור מקרי (או שלא?..) אך מיידי. מצאתי באלטיס קודם כל בית, עבור הצוות ועבור הלקוחות. לאלטיס צוות מדריכים מהמשובחים ביותר, כל אחד ואחת מיוחדים בדרכם ובגישתם להנחייה ולתרגול הפילאטיס. ניכר כי כל אחד מהם מגיע מתוך קריאה פנימית לדבר, למען שיפור איכות חייהם ובריאותם של הלקוחות ויעשו הכל כדי שהתרגול יהיה מיטבי. על כולם מנצחת אלה ביד רמה, במקצועיות בלתי מתפשרת, אהבה גדולה למקצוע ורואה בו אף שליחות. 

היותה של אלה פיזיותרפיסטית מהווה יתרון עצום הן עבור הצוות שבפיקוחה ועבור אוכלוסיות רבות הזקוקות להכוונה מקצועית ומדוייקת תוך תרגול יעיל ואיכותי. 

אני מעריכה במיוחד את הדחיפה של אלה קדימה לעשייה מתרחבת ומתפתחת, לאיכות ללא פשרות והראייה שלה קודם כל את טובת הלקוחות.

אני בעיקר אוהבת את החיוך של הלקוחות ואת הפרגון שלהם את המדריכים כשסיימו שיעור וממהרים לקבוע את הבא… או כשלקוחות מספרים עלינו בהתלהבות לחברים ומשפחה ומדביקים את כולם באהבה הזאת לאימון המיוחד הזה. אני אוהבת לשמוע מהם כיצד השתפרה איכות חייהם ובריאותם הכללית, התנועתיות, היציבה, שיווי המשקל, טווח התנועה, החיוניות ורמת האנרגיה!

אני עובדת עם אלטיס כשלוש שנים, אני בוגרת בית הספר למאמנים של מכון וינגייט, מדריכת אירובי, עיצוב וקיקבוקסינג, רוקדת פלמנקו וגם מרתוניסטית. עם הזמן הבנתי את החשיבות שבתרגול הפילאטיס באת יתרונותיו הגדולים התורמים להיותי ספורטאית ורקדנית ושמחה לשלב שיעורים תוך כדי יום העבודה שלי, זה מחייה וממלא באנרגייה, שמחה והמון כיף. 

הכי אוהבת את השעורים בשעות הבוקר במוקדמות. אין כמו לעשות שיעור פילאטיס ב07:00 בבוקר ואז להתחיל את היום עם אנרגיה!

יערה זכאים

מנהלת שירות לקוחות

לפני הכול אלטיס הוא בית ומשפחה עבורי! מקום שנותן לי כל יום מחדש את ההזדמנות להעצים ולהגשים את עצמי בעולמות תוכן שונים ומגוונים. יש כאן כוח נשי משובח ואני גאה להיות חלק ממנו, מרגישה שותפה מלאה לדרך ולצמיחה.

מי לא הייתה רוצה לקום כל בוקר ולהגיע לאחד מהסניפים המדהימים שלנו?

רופין עם הטבע והירוק מסביב או אחד מסניפי חדרה המעוצבים להפליא ונעימים כמו בית! לא תרצו לצאת משם!

עצם כך שהעבודה היא דינאמית, מגוונת ומאתגרת זה גורם לי להנאה רבה בכל יום מחדש. וכמובן אימוני פילאטיס בכל הזדמנות שיש עם צוות המדריכים המופלאים שלנו. אין על העבודה שלי!

עובדת בארגון כבר 3 שנים, יד ימינה של אלה🤩 סה"כ 5 שנים בתחום. 

החיבור האישי שלי לפילאטיס קרה רק כאשר התחלתי את עבודתי בתחום וזכיתי סוף סוף להכיר את כל הרבדים הקיימים בעולם הפילאטיס בכלל והשיקום בפרט ובזכות כך נחשפתי לכל הטוב שיש לנו להציע לעולם ואת ההשפעה החיובית העצומה שלנו.

מודה שאני בעצמי התמכרתי 😉

לא מדובר במדריך/ מדריכה וגם לא יום ושעה… זה עצם העניין שהצלחתי לפנות זמן לעצמי, לנשום, להירגע ולעשות הרבה פילאטיס משובח באחד מהסניפים שלנו, אין הנאה גדולה מזו😊

צוות המדריכות והמדריכים של אלטיס

לכל אחד ואחת מצוות המדריכים שלנו יש אופי, סגנון וסטייל משלהן!
זה הזמן להכיר ולהתאהב

בואו לפגוש אותן בשיעור נסיון

בואו לפגוש אותן בשיעור נסיון

אם מרגיש לך שהפילאטיס הוא הייעוד שלך והחיבור המושלם בין גוף ונפש. יש לך מקום אצלנו בקורס ההכשרה המקצועי שלנו.