פילאטיס מכשירים לנשים בהיריון ואחרי לידה

פילאטיס מכשירים לנשים בהריון ואחרי לידה

ברוכות הבאות לאלטיס – סטודיו לפילאטיס מכשירים המותאם במיוחד לצרכים המשתנים שלכן. צוות המדריכים של אלטיס כאן כדי ללוות אתכן במסע המרתק של ההיריון והתקופה שלאחר הלידה, בדרך יעילה ובטוחה.

פילאטיס מכשירים לנשים בהיריון – הפעילות המושלמת לרגעים מרגיעים ומחזקים גם בתקופה המיוחדת הזו. אנחנו מאמינים כי גוף חזק ומוכן מביא לרוגע נפשי, ובעזרת אימון הפילאטיס נשיג את הכוח והאיזון שנדרשים בתהליך המרגש של ההיריון.

בעזרת אימון פילאטיס מכשירים במהלך תקופת ההיריון תוכלי להפחית ולמנוע כאבי גב, לחזק את השרירים ולהפיג מתח מפרקי.

איך פילאטיס יוכל לסייע לך לאחר לידה? פילאטיס מכשירים הוא האימון האידיאלי להתאוששות מהירה וקלה. הגוף משתנה לאחר לידה, ואנחנו כאן כדי לסייע בחיזוק שרירי הליבה ורצפת האגן, שיפור היציבה והפחתת לחצים על עמוד השדרה, תוך הפעלת השרירים הפנימיים בצורה מדויקת ובטוחה

 

באלטיס תמצאי את התמיכה האישית והמקצועית שנדרשת בשלב המרגש הזה בחיים שלך. המאמנים המקצועיים שלנו יתאימו את תוכנית האימונים לצרכים הייחודיים שלך. אנחנו נלווה אותך לאורך תקופת ההיריון ולאחר הלידה, נתאים את התרגול בדיוק לשלב בו גופך נמצא מתוך רצון לייצר חווית אימון נעימה, מהנה ובטוחה גם בתקופה המיוחדת הזו.

אל תהססי ליצור קשר ולקבוע שיעור ניסיון (ללא התחייבות). אנחנו כאן כדי להעניק לך את הכלים הנכונים לגוף בריא וחזק, גם בתקופת ההיריון ואחרי הלידה

הכירו את המשפחה שלנו!

צוות המדריכות והמדריכים של אלטיס

לכל אחד ואחת מצוות המדריכים שלנו יש אופי, סגנון וסטייל משלהן!
זה הזמן להכיר ולהתאהב

בואו לפגוש אותן בשיעור נסיון

בואו לפגוש אותן בשיעור נסיון